Referenties

Esther Kuiten – Manager Klantcontact Schade bij OHRA

“Ik heb Tessy leren kennen als een zeer intelligente en oprechte professional, die direct overziet hoe zij zichzelf het meest waardevol maakt. Ze begrijpt snel de context en samenhang en gaat gestructureerd en doelgericht te werk. Ze is pragmatisch en kan zonder moeite in- en uitzoomen om haar executiekracht te vergroten. Verder is Tessy een hele prettige, energieke collega die met haar humor en directheid ook anderen uitdaagt en inspireert om het beter te doen.

Ze heeft een jaar als teammanager het MT van KC OHRA versterkt waarbij zij een hele back-office afdeling opnieuw heeft ingericht. Zowel op proces- als medewerkerniveau zijn er veel successen bereikt met sterk verbeterde resultaten. Naast deze opdracht heeft ze ook afdelingsbreed een grote bijdrage geleverd in het verbeteren van WFM, ziekteverzuim, FTF, tot het meedenken over de toekomstvisie.
Tessy heeft niet alleen OHRA maar ons allemaal een stap verder gebracht. Ik kan haar dan ook van harte aanbevelen!”

Brenda Warmer – HR adviseur bij Allianz Direct

“Tessy heeft meerdere interim projecten bij ons succesvol afgerond, zoals ons certificerings proces opgezet en audit proof gemaakt, ons onboarding proces efficiënter gemaakt en meerdere Circles aangestuurd als interim Circle lead
We hebben Tessy leren kennen als een hands on en enthousiaste maar vooral prettige collega!”

Bente Admiraal – Lid van de maatschap / medisch adviseur bij Veduma

“Tessy heeft bij Veduma medisch adviseurs ad interim het zwangerschapsverlof ingevuld van onze teamleider dossierbeheer & secretariaat. Zij is doelgericht, betrokken, oplossingsgericht en plezierig in de samenwerking. Zij heeft het vermogen zich snel een plek te veroveren binnen de organisatie. Ze was zeker aanvullend en van meerwaarde in het veranderproces om onze organisatie te verbeteren. Het voelt als het vertrek van een collega! Ik wens haar succes maar heb het vertrouwen dat het goed komt. Bente Admiraal medisch manager”

Nanny Vlemmix – Directeur Oplossingenfabriek bij AAFM Facility Management

“Enthousiast, zeer kundig, verbindend, humor, duidelijk en concreet. Tessy heeft ons echt geholpen om Customer Support Service naar een hoger niveau te brengen. Dank voor de samenwerking en we houden contact!”

Joost van Dael – Kwaliteit Coördinator bij AAFM Facility Management

“Wat heb je als Customer Support Service (naast de inzet van je eigen afdeling) nodig om het roer om te gooien en juiste koers op te pakken? Het antwoord hebben wij gevonden:
Een straight forward specialist op het gebied van klantcontact die je organisatie in no-time doorheeft en de juiste conclusies trekt.
Tessy heeft die rol met veel succes gepakt en ons geholpen aan handvaten om eindelijk de richting op te gaan waar we als afdeling al langer naar toe wilden. Ze heeft de juiste mensen op de juiste plek gezet en vooral ook de handvaten aangereikt om verder te bouwen aan een klantgerichte toekomst.

Blijf je als organisatie steken op hetzelfde niveau en heb je een flinke duw nodig? Tessy helpt je verder! Bedankt, wij zullen verder blijven groeien!”

Sylvia Smits – Manager Customer Suport Service bij AAFM Facility Management

“Tessy is een ware topper!

Zij heeft onze afdeling 6 maanden ondersteund met de omslag die we gingen maken. De omslag bestond uit; organisatiestructuur wijziging, budget herstructureren, cultuuromslag binnen de afdeling, implementatie dagstart en toepassing continue verbeteren.

Ze heeft een hands on mentaliteit en maakt zich inhoudelijke processen en materie ongekend snel eigen. Ze doet dit op een open en oprechte manier waardoor ze snel respect krijgt van de mensen om haar heen. Tessy schroomt ook niet om andere aan te spreken op hun gedrag en verantwoordelijkheden.

Tessy ziet snel de benodigde verbeteringen en weet dit om te buigen naar wat past bij de organisatie. Daarnaast is Tessy niet te beroerd om zaken op te pakken die te operationeel zijn; wat moet dat moet!

Tessy enorm bedankt voor al je hulp en toewijding. Zonder jou hadden we deze meters niet kunnen maken. Bedankt!”

Floor Reurslag – Learning en Development Specialist bij Essent

“Tessy is een echte people-manager en is daarnaast resultaatgericht, betrokken en gaat van het positieve uit. Ook weet zij zich snel wegwijs te maken binnen een organisatie.
Ik heb de samenwerking met Tessy als heel prettig ervaren!”

Jenny op den Camp – Coach Klantenservice Zakelijk bij Essent

“Ik heb een half jaar met Tessy samengewerkt bij Essent Zakelijk. We hebben o.a. samen het project Klantvraageigenaarschap geïmplementeerd. De woorden die meteen in me opkomen als ik aan haar denk zijn: doelgericht, actiegericht, verbinden, oprechte interesse, leuk mens.
Het bijzondere aan Tessy is dat ze mens-gericht te werk gaat zonder het gewenste resultaat uit het oog te verliezen. Ze houdt de snelheid erin door geen energie te verspillen aan perfect uitgeschreven plannen van aanpak maar door de juiste mensen samen te brengen, draagvlak te creëeren en naar een gezamenlijk doel toe te werken. Ik heb veel van haar geleerd!”

Geertruida Holwerda – Projectleider bij Slachtofferhulp Nederland

“Met veel plezier heb ik met Tessy samen gewerkt. Haar kennis, gedrevenheid en resultaatgerichtheid hebben bijgedragen tot enorme stappen in korte tijd binnen ons ontwikkelend contactcenter. Het werken in een organisatie zoals Slachtofferhulp Nederland was nieuw voor haar. Toch wist ze zich in no-time in te leven in de organisatie en de mens! Ik (wij gaan) ga haar missen en weet haar te vinden voor een evt. nieuwe opdracht in de toekomst’.”

Willemijn van der Spek – Senior / Kwaliteitsmedewerker FO Claims Particulier bij ASR

“Ik heb een half jaar met Tessy samengewerkt op de schadeafdeling van a.s.r. Tessy is ontzettend gedreven, heeft visie en weet haar inzichten ook in korte tijd om te zetten in resultaat. Tessy is iemand die zich durft te verbazen én met oplossingen komt.
Daarnaast heeft ze aandacht voor de mens in de medewerker. Van prikkelende coachvraag tot goede sfeer op de afdeling. Ik kijk terug op een prettige en leerzame samenwerking.”

Maarten Brugman – Teammanager Claims Particulier Verkeer bij ASR

“Ik heb een half jaar met Tessy samengewerkt. Tessy is gedreven en gaat voor resultaat. Zij weet snel de vinger op de zere plek te leggen (analytisch sterk) en pakt dit pragmatisch aan. Zij pakt door tot er resultaat is. Daarnaast legt zij snel de verbinding met haar medewerkers en weet zij het team te enthousiasmeren. Tessy zorgt voor beweging, in de juiste richting. Tessy, bedankt voor de samenwerking!”

Sasja van Dijk – Unitmanager bij Nationale Nederlanden

“Ik heb Tessy leren kennen als een people manager die het klant- en medewerkersbelang voorop zet. ‘Nee’ komt niet in haar woordenboek voor, als het moet roeit zij tegen de stroom in zonder daarbij de belangen uit het oog te verliezen. Ze heeft veel passie voor het vak en dit uit zich in haar tomeloze inzet. In haar coachende rol heeft zij oog voor de mens achter de medewerker. Ik heb haar als een zeer prettige Teammanager ervaren.”

Corine Neirinckx – Unitmanager bij Nationale Nederlanden

“‘In de periode maart t/m juni 2015 was Tessy van Gestel mijn afdelingsmanager a.i. bij Nationale Nederlanden. Voor mij is zij de ideale leidinggevende om mee samen te werken; zij is direct, recht door zee, gaat een discussie niet uit de weg, geeft nooit op en staat voor haar afdeling en team. Ik wens haar veel succes met een volgende opdracht. En wie weet werken wij nog eens samen…..”

Jan Haro Wilbrennick – Unitmanager bij Nationale Nederlanden

“In de tijd dat Tessy mijn manager was heb ik genoten van de samenwerking. Ze gaf veel ruimte en vertrouwen. Scherp op de bal, veel werk verzetten en toch zacht in de relatie! Een manager die mij hielp ontwikkelen, en dat heb ik enorm gewaardeerd! “

Anita Pijnenburg – Klantadviseur / rol eerste medewerkster bij CZ

“Ik heb Tessy leren kennen als a.i. Teamleider bij CZ Klantenservice. Tessy kwam binnen in een groep dat zo goed als stuurloos was. In zeer korte tijd had zij in beeld welke sturctuur er nodig was om het voor iedereen een fijne werkplek te maken. Ze had te maken met +/- 80 studenten. Deze studenten verrichtte werkzaamheden voor de eindejaarsperiode. Tessy is zeer bevlogen, heeft kennis van zaken. Mede door haar inzet en inzicht staat de groep nu op de plaats waar het behoort te staan. Ze heeft de afdeling van stuurloos omgezet naar een sterke, leuke, enthousiaste club. De mensen hadden één doel. CZ verzekerden zo goed mogelijk adviseren om te besluiten bij CZ te blijven. Of juist, om te zorgen dat nieuwe verzekerden kozen voor CZ. Ook het aansturen van eerste medewerkers had Tessy onder haar hoede. Ik moet zeggen: een fijn en krachtig persoon om mee samen te werken en te sparren. Ze kan goed luisteren, is kordaat maar verliest het menselijk aspect niet uit het oog. Kortom een topvrouw. Een aanwinst voor een bedrijf dat net even wat extra hulp en sturing nodig heeft.”

Corinne Muller – Senior Human Resources Consultant bij Nationale-Nederlanden

“Tessy is een voortvarende (interim-)manager met een gezonde ambitie, die het menselijke aspect in haar vak niet uit het oog verliest. Zij is in staat gebleken om zich relevante zaken in korte tijd eigen te maken in de periode dat zij als interimmanager bij het Klachtenteam NN Bank van Nationale Nederlanden heeft gewerkt (periode februari tot en met juni 2014). In een turbulente periode heeft zij samen met het team (verder) vorm gegeven aan het invoeren van Operational Management binnen de afdeling. Zij brengt focus aan en heeft het lef om lastige zaken te benoemen, vanuit de goede intentie om anderen, zichzelf of het geheel beter te laten functioneren. Daarnaast is zij een vriendelijke en warme collega gebleken. Tessy, ik wens je alle goeds toe in je verdere loopbaan.”

 Martin Jansen – Manager Verkoopondersteuning Zakelijk bij Interpolis (Achmea)

“Met veel plezier heb ik Tessy 6 maanden ingehuurd als interim-manager bij het team Aansprakelijkheidsverzekeringen Bedrijven. In deze periode heb ik Tessy leren kennen als een seniore manager, die met passie en drive haar opdracht vervult. Tessy ontwikkelt veel snelheid, maar werkt toch accuraat en met oog voor detail. Tessy krijgt vooral energie door met een overzichtelijk team vorm te geven aan de verandering en mee te bouwen aan de nieuwe werkelijkheid.”

 Linda Cools – Transitiemanager Achmea Claims Organisatie bij Achmea

“Ik ken Tessy als Transitiemanager en als Manager Schadeservice Aansprakelijkheid.  Gedurende de transitie heeft Tessy het veranderproces uitstekend geregisseerd. Haar kracht is dat ze duidelijk maakt waarom een verandering noodzakelijk is en randvoorwaarden schept om doelstellingen, afspraken en deadlines waar te maken.  Als manager is Tessy zowel mens- als resultaatgericht. Creëert enthousiasme voor, en handelt naar de visie en strategie. Ze staat voor je klaar, coacht en geeft je ruimte om jezelf te ontwikkelen.  In beide functies heb ik Tessy leren kennen als een zeer fijne collega. Ze is zeer betrouwbaar omdat ze open, eerlijk én met respect spreekt en handelt.”

Uiteraard zijn meer referenties op aanvraag beschikbaar.

CZ van lanschot logo
logo-nationale-nederlanden logo rabobank
 tempo team logo  logo achmea  logo oracle
logo SHN logo-essent
Facilicom

Wij hebben kennis en ervaring (mét succesvolle resultaten) op het gebied van:

  • Interim- en verandermanagement (operationeel, tactisch en strategisch niveau)
  • Transities op gebied van organisatie, proces en cultuur (tot 450 fte)
  • Aansturen klantcontactcentra (KCC) (direct en indirect tot 150 fte)
  • Implementatie capaciteitsmanagement,  supervisen en forecasten met als gevolg DIDO werkvoorraad
  • Lean (Six Sigma)  en reduceren complexiteit processen. O.a. dagstarts, klantarena, KAIZEN’s en Champion DMAIC’s (flinke verhoging klant- en medewerker tevredenheid en reductie kosten)
  • Klachtmanagement
  • Coachend leiderschap (gebaseerd op NLP) & Het Nieuwe Werken (sturen vanuit vrijheid, vertrouwen, verbinden, verantwoordelijkheid en eigenaarschap)
  • Initiëren en implementatie van diverse projecten en project support
  • Opbouwen diverse nieuwe afdelingen (projectmanagement, teleservice, consultancy)
  • Professionaliseren afdelingen (o.a. reductie van 22 naar 5 fte)
  • Actief sturen op in-, door- en uitstroom
  • Verzuimbegeleiding