Over Tessy van Gestel

Haar passie is organisaties te optimaliseren en medewerkers te ontwikkelen, in hun kracht te zetten.

In 1995 studeerde Tessy af aan de Universiteit van Utrecht (Privaatrecht en Sociaal Recht). Reeds in 1999 begon zij al met het werken volgens de principes van Het Nieuwe Werken. Zij is gespecialiseerd in klant contact centra.

Haar werkervaring is zeer divers: o.a. bank- en verzekeringswezen, non profit hulpverlening, facilitaire dienstverlening, energiebranche, kinderopvangbranche en de medische- en bouwwereld. Zeer succesvol heeft zij op verschillende managementniveaus geacteerd en transities geleid. In al haar functies en rollen heeft zij mooie blijvende resultaten geboekt. Op 7 juli 2014 richtte Tessy haar eigen bedrijf Tessy van Gestel Management op.

Kenmerkend is dat zij gepassioneerd en oprecht leiding geeft aan team(s) en veranderingen. Zij heeft snel inzicht en een groot probleemoplossend vermogen, is praktisch in haar aanpak en voert op projectmatige wijze verbeteringen en veranderingen door. Het klantbelang zet zij centraal en zij stuurt vanuit vertrouwen, vrijheid en verbinding op verantwoordelijkheid en eigenaarschap. Tessy brengt inzicht, daadkracht, beweging en structuur en zorg dat doelen blijvend gerealiseerd worden. Zie voor meer informatie LinkedInprofiel Tessy.